Mängu eesmärk on lasete seas programmeerimise õppimist populariseerida. Hakitzu on strateegiamäng, milles kaks robotit võitlevad omavahel ruudukujulisel lahinguväljal. Mäng õpetab JavaScripti keelt - robotsõdalaste juhtimiseks peab mängija kirjutama koodi, mis paneb robotid liikuma, sihtima ja tulistama. Mängu arenedes muutuvad koodi kirjutamise ülesanded keerukamaks.
Kuato tahab tuua haridusse mängulisust, et tõsta läbi selle laste huvi arvutiteaduste vastu. Mängu loomiseks uuriti Ameerika ja Inglismaa koole ning saadi teada, et õpilased õpivad suure innuga graafiliselt mitmekülgsete, interaktiivsete ja väljakutsuvate vahendite abil.
Hakitzu’t on juba erinevates koolides heade tulemustega katsetatud. Mängijatele määratakse "koodi-sõdalased", keda nad juhivad ja saavad varuosade poes koodijuppe kirjutades täiustada ja võimsamaks muuta, näiteks lisada oma tegelasele relvasid. Lahinguväljale sisenedes tuleb kirjutada robotile vastavad käsklused, läbi mille ta tegutsema asub ning siis tuleb oodata vastase käiku.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar