kolmapäev, 21. november 2012

Labürindimäng natuke paremaks

Proovime Pacmani mängu veelgi paremaks teha. Kasutame uute asjadena punktide lugemist ning suunamist.

Spraidid:
Sein:
  •  see eraldi sprait sest kontrollitakse selle puudutamist
Pacman
  • liigub nooleklahvidega
  • kui puudutab seina siis põrkab
  • eesmärk kätte saada kuld ja hoiduda ussist
Kuld
  •   kui puudutab PacMani siis punkt juurde ja kaob
Uss
  • liigub kogu aeg Pacmani suunas
  • kui puutub Pacmani siis teeb midagi (muudab välimust, heli, vms ja mäng läbi!
 Mäng algab seekord tühikuga - nii on mugavam.
 
Näidis tänasest variandist:



NB! Ära unusta oma programmi üles laadida Scratch-i kodulehele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar